Verbazing

13 januari 2018 - Vientiane, Laos

Vandaag per kleine bus teruggekeerd naar Vientiane. Het was het type flintstone-model maar we hebben de reis goed doorstaan. Ons hotel voor 1 nacht ligt centraal in het centrum. De wirwar aan elektriciteitskabels is bizar....bij ons dateert dat, denk ik, uit de 60-er jaren.
We hebben wat geslenterd over de verschillende markten waarbij we ons verbaasd hebben over het vlees wat zo open en bloot op tafel ligt...inclusief een familie vliegen😣
Wel hebben we vandaag een mooie zonsondergang aan de Mekong gezien...de moeite waard. Aan de rand vd rivier hebben we een biertje gedronken en gewacht totdat de zon onder ging. Voor een bedrag van €6.60 hebben we ons daarna tegoed gedaan aan een lekkere maaltijd...voor 2 personen dan hé....tis spotgoedkoop en heerlijk eten. Voor een goede kop koffie ben je bijna net zoveel kwijt. Morgen vliegen we naar boven naar Luang Namta. Nog anderhalve week en dan treffen we zus en zwager in Vietnam. Gezellug!
Iedereen bedankt voor de leuke reacties.
Tot gauw!
Lieve groet

1. Helma:
    13 januari 2018
    Het blijft leuk om jullie verhaal te lezen.
  2. Ingrid de Leeuw:
    13 januari 2018
    Leuke foto's en gezellige verhalen! Doe voorzichtig samen. Geniet ervan.
  3. Betsie:
    13 januari 2018
    Hoi Rob en Petra mooie foto's en verhalen schitterend om jullie zo te volgen geniet er van groetjes van ons
  4. Arda:
    Hoi Petra en Rob,
    Wat ontzettend leuk om jullie reisverslagen te lezen.
  5. Gerrie van Baal:
    13 januari 2018
    Hey zus,mooi om te lezen, heb moeder gisteren de verhalen laten zien,vond t prachtig,maar je moet ook wel een keer rust nemen zei ze. t begint bij ons nu ook wel te kriebelen hoor.knuffelx
  6. Gerda:
    Heel veel plezier!
  7. Janny de Leeuw:
    14 januari 2018
    Prachtig zo.n zonsondergang doe voorzichtig met dat vlees eten veel plezier samen ☺
  8. Peggy:
    14 januari 2018
    oh wat klinkt het allemaal mooi en geniet ook van de foto's. Wat een mooi land volgens mij. :)
  9. Jacotine:
    14 januari 2018
    Oh wat klinkt het weer reuze gezellig... Gerrie gaat zich nu ook voorbereiden dan begrijp ik... Succes Gerrie...
    We kijken weer uit naar je volgende verslag Peet
  10. Marga:
    17 januari 2018
    Bedankt voor het toevoegen Rob en Petra. Leuk om mee te lezen! Wat een hoop ervaringen al in zo’n korte tijd! Gelukkig dat de bagage niet helemaal was kwijt geraakt! (Zijn jullie vast alweer bijna vergeten 😂) en dat jullie die nu weer hebben.