Hanoi/ Cat Ba

29 januari 2018 - Hanoi, Vietnam

Afgelopen donderdag zijn rob en ik vertrokken vanuit Sapa. Helaas was onze chauffeur ruim een uur te laat. Jammer want we hadden gehoopt eerder dan Eef en Ger in Hanoi te zijn. Tegen 16.00 waren we in Hanoi waar we Eef en Ger hebben ontmoet. Goed om elkaar te zien. Gerrie had belofte gehouden en had een fles wijn meegenomen.
Het hotel ligt mooi centraal. Met elkaar hebben we de stad verkend en zijn we in de avond lekker uit eten geweest.
De volgende dag zijn we naar het mausoleum van Ho Chi Mingh geweest. Een zwaar beveilgd plein waar de voormalig leider opgebaard ligt. Vanuit daar zijn we al lopend terug gegaan richting centrum waar een grote markt zou zijn. Dat klopte inderdaad maar je moet geen last hebben van claustrofobie...chaos en een gekrioel van mensen. We besloten om uit de menigte te gaan. Voordat we de hal verlieten wilde ik nog even naar het toilet. Bij binnenkomst van de toiletruimte keek ik over links meteen tegen een paar chinese, blote billen aan. Ehum....no way dat ik hier a publiczou gaan zitten. Toen ik naar rechts keek zag ik gelukkig toiletten mët deur!!!
Uiteindelijk kwam ik erachter dat, het gedeelte waar de chinese dame zat, de " wasstraat" is voor de edele delen😂😂😂...tja nooit te oud om te leren.....wordt vervolgd

1. Ilse:
    29 januari 2018
    Haha en jij maakt ook gewoon nog een foto van die vrouw op het toilet, whahaaaa, zal ze leuk vinden ;-)
  2. Petra:
    29 januari 2018
    Heey Ilse....eigenlijk ging het per ongeluk...ik wilde de spoelers vanuit mijn wc-tje fotograferen...totdat ik later zag dat de dame in kwestie er ook opstond. Ach...wie kent mijn kont in Hanoi😎😎😎
  3. Herry:
    29 januari 2018
    Nu weet ik waar die lekkere wij....n vandaan komt. De foto's zijn prachtig. Vooral die ene. Het lijkt wel ochtendgymnastiek. Blijf genieten.
  4. Akkie en Hans:
    3 februari 2018
    Ziet er weer fantastisch uit! Leuk om het weer terug te zien.
    Leuk dat jullie weer een stuk met elkaar op trekken. Is dat waar jullie aan het kanovaren zijn Halong Bay ?
  5. Petra:
    Nee Ak..dit is in Cat Ba...maar wel te vergelijken met Halong Bay