Vertrek

3 januari 2018 - Bangkok, Thailand

We zijn er klaar voor!! Net afscheid genomen van Moniek en Chantal....Joris Linssen waar was je met " Hello...Goodbye"...geloof me dit zou een kijkcijferkanon geweest zijn🙄
Vooralsnog gaat onze vlucht, ondanks de heftige storm, gewoon door.
We doen ff een bakkie bij de Starbucks en kunnen over ongeveer 1 uur boarden.
Via Londen vliegen we naar Muscat en vanuit daar nog een paar uurtjes naar Bangkok.
Het hotel heeft, weten we uit een eerdere ervaring, een heerlijk spa.
3x raden waar wij morgenavond liggen?
Verheug me er nu al op.
Lieve groet van ons

1. Peggy:
    3 januari 2018
    Goede vlucht en geniet van je avontuur! 😊 Ben benieuwd naar je verhalen/foto's.
  2. Cor van Toorn:
    3 januari 2018
    leuk zus en zwager om jullie ook hier te volgen, volgende week mag ik, kunnen we beide ervaringen uitwisselen, ik blijf "maar" 7 weken weg. Geniet ervan!
  3. Cor van Toorn:
    3 januari 2018
    oja vergeet ik nog bijna te zeggen goeie reis en geniet ervan namens Margo .......
  4. Akkie en Hans:
    Lieve Peet en Rob,
    had jullie al eerder goede reis willen wensen, maar was druk met riool problemen !
    Maar Hans en ik wensen jullie een fantastische reis met elkaar en een ieder die zich bij jullie aansluit ( wij helaas niet ) Geniet, maak plezier, heb lief, en doe voorzichtig ( zou mijn moeder zeggen hahaha) heel veel liefs van ons !
    En leuk dat we jullie zo kunnen volgen ! Hans en Ak
  5. Betsie:
    3 januari 2018
    Hoi Rob en Petra goede vlucht leuk dat we jullie zo kunnen volgen groetjes Betsie en Henk
  6. Lisenka kornet:
    3 januari 2018
    Wat is dat toch een lastig iets...afscheid nemen op Schiphol😰 Dit hoort er allemaal bij,fijne vlucht en ik verheug mij op jullie volgende verslag!
  7. Ilse:
    4 januari 2018
    Top om je hier zo te volgen Petra! Tsja, dat zal zeker niet gemakkelijk geweest zijn om afscheid te nemen van je dochters voor zo lang. Maar gelukkig hebben we tegenwoordig wel de moderne techniek zodat jullie met elkaar kunnen contacten!
  8. Janneke van Noort:
    7 januari 2018
    Dag Petra. Fijn dat we met jullie reis mee mogen lezen. Misschien kunnen we ons voordeel straks doen met jullie ervaringen! Een hele mooie reis gewenst met veel bijzondere ervaringen!