Hanoi

20 januari 2018 - Hanoi, Vietnam

Ik tik dit verhaaltje vanuit de slaapbus mét wifi van Hanoi naar Sapa.
Nog nooit zo comfortabel gelegen....kussentje en dekentje...heerlijk.
Hanoi stad is bizar. Per taxi werden we vanaf het vliegveld naar het bookingskantoor gebracht. Onze chauffeur had de snelheid van Max Verstappen en de rijstijl van een italiaan. Al toeterend en links of rechts inhalend zoefde we over de snelweg.
Aangekomen in het centrum is de hecktiek nog groter. Ik heb nog zo veel scooters en brommers bij elkaar gezien. Al toeterend banen ze zich een weg tussen de auto's en verkoopstalletjes. Echt...ze rijden de vouwen uit je broek!! Ben je levensmoe dan moet je hier een brommertje huren😉😂
Tot dusver de eerste kennismaking met Vietnam
Groeten en liefs
Petra

1. Ilse:
    20 januari 2018
    Hahaha, je weet het beeldend te vertellen!
  2. Helma:
    Ik hoef deze reis zelf niet te gaan maken want ik kom op deze manier van schrijven overal.
  3. Betsie:
    20 januari 2018
    Schitterend Rob en Petra
  4. Akkie en Hans:
    21 januari 2018
    Hahaha wat een leuke bedjes !
    Jaaa die scootertjes, ongelooflijk he ! Het oversteken wordt hier tot een kunst verheven, alhoewel als je het vaker doet lukt het eigenlijk zo ! Fijn om weer verder te reizen met jullie, geniet er van