Afscheid

15 februari 2018 - Phnom Penh, Cambodja

Hallo allemaal,
Zojuist hebben we Eef en Gerrie uitgezwaaid. Afscheid nemen is nooit leuk. Het ging dan ook gepaard met de nodige traantjes. We kunnen terug kijken op een heerlijke tijd met elkaar. Over iets meer dan 2 uur worden wij opgehaald en weggebracht naar de luchthaven.
Onze reis in Azië zit er dan op.
We hebben genoten van alle mooie, maar soms ook trieste dingen die het land ons heeft laten zien.
Onze reis heeft ook de nodige obstakels gekend.
Onze koffers, die 3 dagen zoek waren in Bangkok.
Het fototoestel van Rob, wat te water ging in Laos...door de zwaarte vh toestel en een lamme rits.We hebben 3 weken foto's gemaakt met onze telefoon.( Eef heeft de camera v Moniek meegenomen)
Ons mapje met creditcard en paspoort welke tussen de stoel was gegleden en onopgemerkt op de grond lag in het vliegtuig ( gelukkig gevonden....)
Het heeft ons geleerd flexibel en creatief te zijn.
Straks vliegen we eerst naar Kuala Lumpur om vanuit daar te vliegen naar Melbourne. Vanuit Melbourne pakken we het vliegtuig naar Hobart, Tasmanië. Een pittige dag maar we zijn er klaar voor.