Laatste dag Luang Prabang

19 januari 2018 - Luang Prabang, Laos

Onze tweede en tevens laatste dag in Luang Prabang en o, wat vinden we dat jammer. Er is hier zoveel te zien en te kijken dat we graag willen blijven. Vanochtend hebben we, met 5 andere reizigers, een tuktuk gehuurd om naar de Kuang Si waterfalls te gaan. Een leuk gezelschap waar we al gauw (reis) verhalen mee uitwisselde. Er was een stel uit Portugal, een koppel uit Brazilië en een man uit Canada. Zowel het Braziliaanse koppel als de Canadees hadden ruim een jaar voor hun reis uitgetrokken. Het voordeel daarvan is dat je niet alles op voorhand, zoals wij aan tijd gebonden, hoeft te plannen. De waterfalls waren werkelijk adembenemend. We hebben er zelfs in gezwommen. Fris maar de moeite waard.
Bij terugkomst hebben we wat gegeten en zijn we de morningmarket overgegaan. Weer een bonte verzameling van groente en fruit en geuren.
Ik hoop dat jullie de bijgaande foto's ook de moeite waar vinden.
Voor morgen ligt de kleding al gereed.....we gaan van 35 graden naar een graad of 17....koud dus. Sapa ligt in het hoge noorden van Vietnam...gelegen in de bergen.
Op naar een nieuw land!!
Groetjes Petra

1. Janny de Leeuw:
    19 januari 2018
    wat een mooie natuur heel mooi veel plezier samen
  2. Helma:
    19 januari 2018
    Het blijft bijzonder om jullie te volgen en te zien op de mooie foto's.
  3. Betsie:
    19 januari 2018
    Hoi Rob en Petra wat een mooie foto's en op naar Vietnam geniet ervan veel plezier groetjes xxx
  4. Karin:
    19 januari 2018
    Ik kan me voorstellen dat je pijn in je hart afscheid neemt, wat is het daar mooi!!.
    Maar Vietnam zal ongetwijfeld ook weer prachtig zijn. Xx
  5. Peggy:
    19 januari 2018
    wauw, wat mooi allemaal. Kan me voorstellen dat je het jammer vind om daar afscheid van te nemen. Als ik je verhalen lees met je ontmoetingen met anderen, waan ik me weer een beetje terug in mijn reis. :)
  6. Ilse:
    20 januari 2018
    Wat een ontzettend mooie foto's! Die waterval is echt een plaatje! Veel plezier met het voortzetten van jullie mooie avontuur!
  7. Erica:
    20 januari 2018
    Wat prachtig Zeg!
  8. Akkie en Hans:
    21 januari 2018
    Kan me voorstellen dat je daar wat langer had willen verblijven, wat een prachtige natuur en landschappen. En dat eten, het water loopt me in de mond .
    Laos..................hmmm ligt in de buurt van Bangkok, misschien ook maar eens combineren. Mooie reis verder, ben benieuwd naar Jullie Vietnam ervaring, want daar zijn wij ook geweest, benieuwd ook of je Pho lekker vindt .